lørdag 9. mai 2009

Siste nøstet!


Endelig ferdig med det siste nøstet med Hemmelig Uvenn-garnet! Det er nok igjen noen meter, men ikke flere enn at de får vandre opp i posen med rester til ubestemt formål uten at jeg har dårlig samvittighet for det.. Men altså: lue strikket i Milk & Honey fra Viking, på pinne 3. 78 masker mener jeg det var, nederst 2 cm vrangbord *1r1v*, og deretter annenhver runde med *2r sm, 1 kast* og rett på den andre. Syns det blir effektfullt til å være så himla enkelt! Og det var en passe "vårlue" til meg :)
Jeg har vært i Haugesund og på Garnkroa, en fantastisk butikk med 40% salg på en del Drops garn. Jeg skal prøve å samle alt og ta bilde av det til senere, men jeg kan jo poste det jeg begynte på der, nemlig en genser i Eskimo! Mangler bare 5 cm så er den første armen ferdig, det er i sannhet herlig med tykt garn av og til! :p
Damene jeg reiste med til Haugesund kunne ellers fortelle meg at jeg ikke måtte strikke genser til kjæresten min, for da ble det slutt - heldigvis er denne genseren til en venn, og jeg håper ikke vennskapet opphører med en genser i julegave! :p
Den eneste "mannen" som frekventerer livet mitt er ellers Martinipus, men han er jo til gjengjeld nydelig for fler! :D

1 kommentar:

Takk for kommentarer - det gjør bloggingen hakket morsommere! :)