søndag 17. mai 2009

17.mai!!

Rett før 17.mai braket løs kom det ennå en kalv... Nå er det bare to som har igjen å kalve, og de med største kalver skal snart få ut på beite. Kos for både folk og fe det!

Jeg fikk roser fra besteforeldrene mine - forøvrig skulle jeg gjerne satt pris på å hatt flere som kjøpte meg blomster! :p





Jeg bakte boller 15.mai, dagen etter eksamen er alltid en dag som passer til slik :)

Lagde også to kransekaker den dagen - en til mammas bursdag 16. mai, og en til bestemor. 17. mai er jo en fin dag for kransekake det! :)



Til slutt et bilde av meg og minste søskenbarn Guro på 17.mai. Guro er såvidt passert året, og har akkurat begynt å gå - og er dessuten ei søt lita dokke og en bestemt ung dame! :)

Som dere ser er det grei aldersforskjell på kusinene - men bestemte unge damer er vi begge! :D


1 kommentar:

  1. Eg kan godt plukka blomster til deg, altså. Men eg trur kanskje dei visnar før dei kjem nokon veg.

    Og kalvar er fryktelig søte dyr.

    (No er eg visst igang med å spamma bloggen din. Hurra!)

    SvarSlett

Takk for kommentarer - det gjør bloggingen hakket morsommere! :)