søndag 5. april 2009

Hemmelig uvenn!

Lørdag hadde min Hemmelig Uvenn-pakke kommet, og jeg hentet den i postkassen på veg til fest, derfor ble det litt dårlig med oppdatering i går... Men hadde det veldig gøy - og jeg har til og med fått tenkt litt på hva jeg skal bruke noe av garnet på! :)
I tillegg til garn som blir behørlig presentert nedenfor, så var det med en merkelig greie: Fiber Piercing heter det, og det er noen Halloween-opplegg - fint siden jeg ikke liker Halloween og ikke aner hva jeg skal gjøre med det her. Fantastisk! :p

Garnet jeg fikk var Sirdar Spree - i en grusom farge, men det kan bli noe til en baby eller noe, de blir jo kledd i pasteller og sånn uansett ;)
Viking Milk and Honey, to nøster. Her tenker jeg også at det kan bli noe babyopplegg, men er ikke sikker. Syns ikke det garnet her var fælt, men kommer heller ikke til å bli noen favoritt tror jeg. Litt mohairgarn er det også, som i følge min Hemmelige Uvenn er "kattebæsjebrunt" - men som nok skal bli noe i kombinasjon med noe annet - kanskje en kant på et skjerf eller noe? Så var det to nøster med Viking Naturgarn i mange farger, det her blir nok noe som skal toves tenker jeg - selv om jeg ikke er sikker ennå.

Det rosa er kanskje det snowflake-garnet? Det var i alle fall veldig fint og rosa!! :D Likte det jeg! :D

Det blir spennende å se hva som blir av det her - men aller først skal jeg ha besøk og spille kort :)

1 kommentar:

  1. Flott uvenngarn du har fått :) Men kom igjen... nå har jeg flashet mine hauger med ufoer, nå kan du vise dine :)
    Skal prøve å få noen unna i løpet av påsken ja, satser på at det blir mer ferdigstilt enn påbegynt fremover. Ønsker deg ei riktig god påske

    SvarSlett

Takk for kommentarer - det gjør bloggingen hakket morsommere! :)