torsdag 6. august 2020

VenteMarius

Mens jeg venter på inspirasjon til å gjøre ferdig andre prosjekter så har det blitt en ny Marius. Str ett år, og fått brukt litt mer av lageret.



Jeg har starta på flere andre ting, og det er litt ulike grunner til at det er flere:
- Jackiegenser til meg selv - det blir bare så stort prosjekt, ikke så mange steder en kan ha det med.
- Fredrikgenser til jr - alle settpinne nr seks er plutselig som sunket i jorden, men jeg vet jeg har, og vil ikke kjøpe nye.
- Fristrikket t-skjorte i bomull - her har jeg både innmari mange tråder å feste, og jeg har bestemt meg for å lære meg å maske sammen under ermene, i stedet for å felle av og sy.

Har startet på klutestrikking innimellom i tillegg, greit å ty til. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for kommentarer - det gjør bloggingen hakket morsommere! :)