søndag 17. februar 2019

Takk!

Da vi sa til slekta at vi skulle bli foreldre fikk et søskenbarn med garasjen full av utstyr til spe- og småbarn ryddeånden over seg, med det resultat at vi fikk masse ting vi hadde bruk for. Og det var ikke aktuelt å ta imot betaling.

Heldigvis for meg er det ikke strikkere i hus hos søskenbarnet, men det er to barn - så da har jeg strikket gensere til de som takk.


Det er Tirilgensere, den hvit-blå i str fire år er i en tråd Drops Brushed Alpaccasilk og en tråd av et tyrkisk garn jeg strikket meg Skappelgenser i når de var så poppis. Den beige-rosa i str ti år er i to tråder Drops Brushed Alpaccasilk og en Drops Lace. Alt lagergarn, og jeg syns genserne er morsomme å strikke, så det kan nok bli flere slike.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for kommentarer - det gjør bloggingen hakket morsommere! :)