lørdag 8. november 2014

Lue til kjæresten

Heldigvis har jeg ikke sterke meninger om engelsk fotball - heldigvis siden jeg har en sterk mistanke om at Chelsea ikke hadde vært laget "mitt", og det er definitivt laget det bør heies på, har jeg fått med meg. Jeg holder meg til norsk fotball, og der er vi enige - bart er tøft, og fotballspillere skal ha sorte og hvite drakter, og ha Lerkendal som storstue.

Uansett. Chelsea-lua er endelig ferdig. Strikket i Sandnes AlpakkaUll, og brodert logo med dobbel Drops Alpaca. I nakken står det The Blues, fordi jeg orka ikke å lage to logoer... 

Lua tikket inn på 58 gram.

Ellers skjer det spennende ting på geitefronten (det finnes ikke bare værfronter og krigsfronter nemlig!) for tida - stay tuned in for oppdatering!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for kommentarer - det gjør bloggingen hakket morsommere! :)