fredag 19. september 2014

Alfagenser

I sommer strikket jeg en genser etter et mønster i et ukeblad - jeg husker ikke hvilket akkurat nå.
Jeg strikket genseren i Alfa, svart med glitter, og syns den ble skikkelig fin! Dessverre for meg så ble den ikke fin til meg - men jeg gjorde den ferdig på hytta til ei venninne, og til HENNE ble genseren skikkelig fin! Derved ble det enkelt og greit - genseren fikk ny eier!
 
Det har tatt litt tid å få blogget genseren, den ble sendt avsted uten den obligatoriske veiingen, men i dag tikket vekten inn på en melding - 509 gram. Jeg har fremdeles igjen litt Alfa etter at jeg kjøpte opp resten av glitterAlfaen garnbutikken på Otta skulle selge ut, men tror ikke det er nok til ny genser til meg. Vi får se :)
 
Nå er det snart ny genser ferdig her, i løpet av en uke håper jeg det er en ny genser i bloggen her :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for kommentarer - det gjør bloggingen hakket morsommere! :)