fredag 28. september 2012

Den fineste puta

Marius-puta er ferdig! Måtte rekke opp noe av konvoluttlukkingen på den nest fineste puta for å ha nok garn til å gjøre den ferdig, så det ble jo litt mer arbeidssomt enn tenkt, men hva gjør vel det, når resultatet ble så knallfint!? Også her reisegarn fra Tyrkia (fiiiiin lillafarge!) og Drops Merino Extra Fine.



Jeg sliter litt med å skrive "puta" så mange ganger her, men "puten" blir veldig feil det også. Har du vært i et spansktalende land skjønner du kanskje hvorfor det blir merkelig å gjenta "puta" (hvis ikke kan google translate forklare det). Selv om det er ti år siden jeg dro til Mellom-Amerika i disse dager, så er det jo litt som henger igjen - og merkelig nok, et ord jeg aldri brukte der.





(Mamma, ikke les videre nå.)

Jeg ble innkalt på et møte i morgen, og møtet skal være på et kommunehus rett ved en garnbutikk. Det er mulig jeg har et lite ærend i lunchen... ;)

5 kommentarer:

  1. De ble jo kjempe fine.. nydelige farger.. Ha en fin fredag..

    SvarSlett
  2. Så fin den ble. Nydelig farge.
    Og puta, hehe, godt det er et ord du ikke har brukt så mye.

    SvarSlett
  3. WOW!! Nydelig og flott og jeg ble kjempe misunnelig!

    SvarSlett

Takk for kommentarer - det gjør bloggingen hakket morsommere! :)