onsdag 1. august 2012

Opptattsignal

Jeg har vært på ferie ei uke, sørlandet! Jeg har sett alpakkaer, masse sau, og mange museum. Og fått masse kaffe! Og handla masse garn!!!

Jeg har strikka lite. Veldig lite. Og jeg har i alle fall ikke gjort ferdig mye - et par Marius-sokker og ei bleiebukse ble det på halvannen uke. Men fy søren hvor mye fint jeg hadde med hjem, garn av både sau og alpakka!

På pinnene nå er et lite sjal av Faerytale fra du store Alpakka, innkjøpt i Arendal. Mer følger, når jeg bare får ferdig noe

Fortsatt finfin sommer!


1 kommentar:

  1. Takk for hilsen, det føles godt å være tilbake sjøl også :) Får lissom en sånn tørke en gang i blant. Spennende å se hva du får ut av det nye garnet. Marius- sokkene var veldig flotte! Er glad i det mønsteret :)

    SvarSlett

Takk for kommentarer - det gjør bloggingen hakket morsommere! :)