onsdag 1. juni 2011

Blomsterbord

Inngangen min så ikke så veldig hyggelig ut - nokså nakent...



Et gammelt kjøkkenbord som har gjort tjeneste som verandabord hos foreldrene mine et par år var på tide å bytte ut. Jeg huka bordet lørdag, og etter litt pussing og grunning var det tid for beising. Siden jeg dreiv med det her ute, så tok det både søndag og mandag før beisen tørka...



Detalj fra bordet slik det ble... En brødboks funnet i stallen, og litt diverse greier som kan stå ute.



Slik ser bordet ut! Saget i to, og skrudd opp på veggen mandagskvelden. Det har vært et nokså dårlig vær for fotografering med mobilkamera, men bodet ble nå fint allikevel! Og billig for meg - det kosta litt tid, ellers ikke no! :)



Og sånn - nå ser inngangen litt mer innbydende ut syns jeg - og det er jo hyggelig!!



Jeg har forresten gjenbrukt kaffekopper også - jeg har fått kaffekopper med lys i fra både Randi og Kristine, og nå er koppene brukt til å plante stemor i! Virkelig koselig :)

2 kommentarer:

  1. Jaa, det vart jo kjempekoselig!! Mye gjenbruk der da, brødboksen var stilig!! KLEM!!

    SvarSlett

Takk for kommentarer - det gjør bloggingen hakket morsommere! :)