tirsdag 23. november 2010

Hva Tone IKKE får til jul!

Nå har det vært stilt her lenge, og jeg tenkte å vise frem hvorfor:

 


Jeg hadde i grunn lyst til å gi slike votter til Tone til jul, men det er bare å konstatere, disse her får hun i alle fall ikke! Jeg er rett og slett drittlei, og har ikke hatt lyst til å strikke på de i det hele tatt... Så nå har jeg bestemt at disse skal ikke gis bort til jul - mønster, garn og strikkepinner skal legges i en pose, og gjemmes vekkk. Jeg orker ikke synet av de dustevottene (som riktignok blir søte en gang i tida) akkurat nå.

Så Tone, det er ennå ikke for sent å ønske seg noe, bare du ikke tar slike votter her!
Posted by Picasa

4 kommentarer:

  1. Hehe...:) Sånn er det. Enkelte prosjekt får ein berre nok av og dei må gøymast vekk. Lykke til med eit nytt prosjekt.

    SvarSlett
  2. De blir jo kjempe fine da, men er man lei, så er man lei.
    Nydelig rosafarge du har brukt på de :)

    SvarSlett
  3. Ha-ha. Det var sannelig et ektefølt blogginnlegg! Du får finne på noe annet til Tone :)
    Pludrehanneklem

    SvarSlett

Takk for kommentarer - det gjør bloggingen hakket morsommere! :)