mandag 14. juni 2010

Loppefunn

Lørdag var jeg på loppemarked på Vårtun i Folldal. Jeg hadde med meg litt greier dit, og målet var at jeg ikke skulle ha med mer hjem. Og jeg greide det - selv om det ble med litt hjem også.







En kopp med knapper, og ei mappe med strikkeoppskrifter ble noen av funnene, så nå er det virkelig muligheter for retrostrikk her! :)

Kjøpte et lite skap som må pusses og males også, en blomstervase som skal fylles med sommerblomster, sandkakeformer og en liten blomstervase med Hestehov på - det var gårdagens "fangst". Trivelig med loppemarked, og ikke minst trivelig i Folldal! Vi kjørte Grimsdalen tilbake, og jeg gleder meg allerede til å kjøre der senere i sommer også, der over er det vakkert!!

2 kommentarer:

  1. Enig!!! :D Tusen takk for en fin og flott tur!! Må absolutt gjøres opp at!! Men nå må vi henge i å produsere salgsvarer! Blir spennende å prøve kremmeren i oss;) Klem!

    SvarSlett
  2. Et herlig loppefunn det der ja. Kos deg med retro strikkinga. Har noen loppefunn jeg også, som jeg håper å få ta i bruk en dag.

    SvarSlett

Takk for kommentarer - det gjør bloggingen hakket morsommere! :)