lørdag 3. oktober 2009

Ragnhild gjør ting hun ikke kan

Jeg tror at jeg ikke kan å hekle. Jeg tror det er fordi jeg ikke alltid får til det jeg vil lage på første forsøk, og derfor gir meg. Jeg kan jo å strikke, liksom....

Av og til så får jeg så lyst til å lage noe som er heklet at jeg må bare prøve allikevel! Og nei, jeg er ikke noe flink til å hekle, men jo, jeg greier det jo! Selv om det går veldig sakte og jeg knoter no forferdelig med det. Det er derfor er en heklet og en strikket gryteklut. Men jeg syns de ble søte for det! :)

5 kommentarer:

  1. åååå søte!
    Håper du koser deg i barte-land:)
    Ha en fortsatt fin helg!

    KLem

    SvarSlett
  2. Kul gryteklut! Synest det ser ut som om du kan hekle :)

    SvarSlett
  3. Visst kan du hekle.flott gris.
    Øvelse gjør mester, sier et gammelt ordtak.

    SvarSlett
  4. Grisen var jo svinekul!!! Og du kan jo hekle:-)

    SvarSlett
  5. Så kule grytekluter! Ordentlig søt gris.

    SvarSlett

Takk for kommentarer - det gjør bloggingen hakket morsommere! :)