fredag 26. juni 2009

Nattefokk

Onsdag sendte jeg meldinger med ei venninne, der hun blant annet kom med påstanden om at hun leste mye mer etter at vi var på tur sammen, jeg hadde inspirert henne til å lese! For det første var jo det utrolig morsomt å høre, for det andre begynte jeg å tenke på de bøkene mine som ligger i kø for å bli lest, siden jeg ike har lest så mye i det siste...

I går hadde jeg fri hele dagen og fant ut jeg skulle gjøre noe med at det var lenge siden jeg hadde lest noe særlig, og før nattesøvnen innok meg hadde jeg lest Johan Thorin sin bok Nattefokk. Boka var urolig god, og vil du lese en krim-aktig bok som ikke er av de klassiske "drap, alkoholisert 50 årig mannlig politietterforsker med familieproblemer, flere drap, la oss blande en ung dame inn i etterforskningen, drap, nettet snører seg sammen, the end" så har du en god en her! :)

I helga skal jeg i bryllup og på foball, tenker det blir stor stas begge deler! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for kommentarer - det gjør bloggingen hakket morsommere! :)