fredag 27. februar 2009

På besøk

Jeg er på besøk hos bestemoren min i Hardanger nå, og har ikke med meg PC!! :S Låner for øyeblikket tante og onkel sin (de er ikke hjemme, men jeg måååtte ha PC og finne ut hvordan det går med L.I.K!) - og er veldig spent på om PCen er like samarbeidsvillig i morgen når vi skal prøve å få lagt ut de siste dagers produksjon! For her er tunikaen min snart ferdigstrikket (to timer til nå så...) Februarsokkene nærmer seg ferdig, jeg lager en sjiraff-hals (brunt og gult restegarn måtte jo bli det?) og ikke minst er det VM-strikk-genseren da... Selv om den siste kanskje ikke blir ferdig - tiden vil vise! :)
Men det er nå i alle fall liv i meg tross få oppdateringer i det siste - jeg tror nok jeg må strikke flere sånne små og enkle ting igjen nå så bloggen blir mer oppdatert ;)

2 kommentarer:

Takk for kommentarer - det gjør bloggingen hakket morsommere! :)