tirsdag 20. januar 2009

Sportsidioter?

Jeg har tenkt på en ting jeg kan lage til eldste lillebror, og som det kan hende han faktisk vil bruke, nemlig lue med L.I.K.-logoen! Mitt store hodebry har vært å lage mønsteret av logoen, det så litt avansert ut for meg... Helt til jeg oppdaget denne:

http://www.microrevolt.org/knitPro/

Genialt! Last inn et bilde og den lager mønsteret :) I alle fall sånn circa, og det er absolutt noe å jobbe ut fra!

Bare synd lua ikke kommer til å være ferdig torsdag, da skal lillebror (og i og for seg også jeg...) til Hamar og se Storhamar-L.I.K., og det hadde jo vært gøy å ha den ferdig allerede... Men her er det plutselig blitt kø på pinnene, jeg har begynt å jobbe med ett og ett prosjekt om gangen i stedet for å ha mange på en gang! Aner ikke hva som går av meg...

Har ellers flere ideer for sportslogoer og sånn som skal lages, jeg skal nok ha en RBK-logo på noe, og jeg skal finne på noe lurt til å ha på hopprenn :) - og ja, jeg syns det er moro på idrettsarrangement, hvis det var noen tvil ;)

3 kommentarer:

  1. Logoer er ikke berre berre...men ja..tror du kan få til noe bra nå når du fikk hjelp på den nettsiden med å lage et mønster. kjekt da gitt ;-)
    Skal bli spennende å se på resultatet av lue prosjektet

    SvarSlett
  2. Hei!
    Internett er et utømmelig hull. Min hobbyverdag har endret seg fullstendig siden jeg startet med blogging etter nyttår. Denne linken skal jeg prøve ut.

    Ha en fin kveld :)

    PS! Det ligger en utfordring til deg på bloggen min..

    SvarSlett
  3. Du har fått ein pris av meg som ligg å ventar på deg i bloggen min.

    SvarSlett

Takk for kommentarer - det gjør bloggingen hakket morsommere! :)